Czego szukasz?

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i rozwiązania najczęściej występujących problemów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, skontaktuj się z nami, a my postaramy się pomóc.
Zadzwoń do nas lub napisz.

Dziesięć najczęściej zadawanych pytań

Dlaczego przy szkoleniach nie podano cen?

Ponieważ zależą one od wielu czynników takich jak ilość uczestników szkolenia, czasami ilość uczniów w szkole, konieczności zmodyfikowania tematu i zakresu szkolenia, zmiany czasu szkolenia. Po ustalenia wszystkich powyższych szczegółów otrzymacie Państwo wycenę szkolenia i zdecydujecie, czy jest ona do zaakceptowania w odniesieniu do Państwa potrzeb i oczekiwań.

Czy Office 365 dla edukacji produktem płatnym?

Nie, Office 365 dla edukacji jest bezpłatny dla szkół i placówek oświatowych. Jeżeli nie macie Państwo osoby, która potrafi ten pakiet wdrożyć u Państwa w szkole, zrobimy to i przeszkolimy wyznaczoną osobę jako administratora, a następnie chętnie nauczymy korzystać z pakietu całą radę pedagogiczną.

Czy szkolenia mają również część praktyczną?

Nie, gdyż jeżeli mówimy o szkoleniach, to polegają one na przekazaniu wiedzy oraz pokazaniu przez prowadzących możliwości i funkcjonalności poszczególnych programów. Na koniec każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrania szkolenia, które posłuży do powtórzenia materiału. Możliwa jest natomiast zmiana formy kształcenia i zorganizowania kursu zamiast szkolenia. Wówczas będzie czas na ćwiczenia praktyczne pod okiem prowadzącego, ponieważ będzie to forma bardziej obszerna  pod względem czasu.

What kind of response times can I expect?

We work with each client to establish specific expectations. Our measurable service levels specify clear consequences for not living up to agreed-upon expectations.

How Long is a Managed Services Contract For?

Managed IT Services Contracts vary by provider. Some providers offer month-to-month programs, while others require a multi-year contract. Some have a very high startup cost and lower monthly, while others require a multi-year contract. Some have a very high startup cost and lower monthly, while others offer a middle of the road monthly cost and spread the cost of startup over the term of the agreement.

What should I do before I call for help?

When possible, write down any information about error messages and take screen shots your issue. Next, attempt to recreate the issue. Often times, it helps to close the program and restart the computer to reset the system, and possibly resolve the problem.

What does having Managed IT Services cost?

Our service model uses a fixed monthly fee, which is based on the size and complexity of your particular network. Once contracted, your Managed IT Services will cover maintenance and support for every component of your network, providing you with peace of mind and the ability to accurately forecast your IT maintenance costs.

What if we already have an internal IT department?

No problem! We offer scalable solutions that can be tailored to meet your specific needs. Whether you need a full package of managed IT services and consulting, security solutions or service desk support, NanoSoft makes it simple with an affordable and customized flat rate service plan.

How does a flat rate billing save me money?

Flat-rate billing gives you the ability to budget your IT expenses so you can better focus on your core business goals. We customize each service package for your unique business, so you only pay for what you need. NanoSoft serves as your “one stop shop” for all your managed IT services needs. And we do it all for one fixed monthly cost – We Don’t Profit from your Pain!

What types of systems do you support?

We pride ourselves on being “ecosystem agnostic”: whether you use Google Apps or Office365, Windows or Mac, Android or iOS, we will support your team.  Need to install a server onsite or host one virtually on Amazon or Azure? We will support you.  Need to transition from one ecosystem to another?  We’ll be there for you.

Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi? Skotaktuj się z nami